منتدي شباب المنصوره
سؤال عن الخيانه 110
منتدي شباب المنصوره
سؤال عن الخيانه 110
منتدي شباب المنصوره
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي شباب المنصوره

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال عن الخيانه

sodo
elgamel
mohamed almorsy
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohamed almorsy
مشرف قسم
مشرف قسم
mohamed almorsy

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 10:50 pm

اذا خانك من احببت ماذا تفعل

سؤال عن الخيانه Jngj7kybpb2n

هل ستبكي

سؤال عن الخيانه Afp16tgrf37n

ام ستبقي وحيدا

سؤال عن الخيانه Bnog6hfzy93r

اذا عاد وطلب منك السماح هل سترفض

ام ستعود اليه

سؤال عن الخيانه Kmg3xgb398rm

في انتظار اجابتكم؟
elgamel
عضو فضى
عضو فضى
elgamel

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 11:34 pm

بجد يا مرسى الموضوع جامد اوى حلو اوى بجد
وطبعا وزى مانت بتقول دة حصل اكيد عمرى ما هسامحه ومن رابع المستحيلات
sodo
عضو جديد
عضو جديد
sodo

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 11:49 pm

mwdo3ak gamed gedan ya mo7mad kl3ada tb3an Very Happy bs aked h3ait 3shan ana bnt Very Happy w3omryyyyyy ma hsm7o lw 2t7wel le 2rd kman abdan abdan Very Happy
mohamed almorsy
مشرف قسم
مشرف قسم
mohamed almorsy

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالأربعاء مارس 24, 2010 11:52 pm

شكرا ياجمل ويا سودو منورين موضوعي وطبعا كل ما الواحد يعمل مواضيع اسلوبه بيبقي راقي من موضوع للتاني
وانا رايي زي رايكم عمري ماارجع تاني
truelove.a
عضو فعال
عضو فعال
truelove.a

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 1:01 am

انت بتشكر في نفسك ولا ايه ياعم ههههههههههههههههههه بس فعلا الموضوع حلو اووووووووووووووووووووووووووووووووووووي وانا وجهة نظري يا سودو ان مينفعش تعيطي على حد كده اللي يخون خساره في اي دموع مع ان انا عارفه اننا بشر بس فعلا ميستهلش واكيد طبعا عمري ما هسامحه
mohamed almorsy
مشرف قسم
مشرف قسم
mohamed almorsy

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 1:15 am

شكرا truelove.a انا بمدح نفسي طبعا
مش الموضوع عجبكم يبقي لازم اقول كلمتين عني برده وعن انجازاتي منوره الموضوع
sodo
عضو جديد
عضو جديد
sodo

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 3:47 pm

loooooooooooool mashy ya true love bs h2olk 3la haga ana lma h3it ana msh b3it 3shan hwa 5any ana b3ait en fakrt feh aslan b3ait 3shan nfsy msh 3shan 7ad ana nfsy 3ndy ahm men ay haga fe el donia Very Happy
elgamel
عضو فضى
عضو فضى
elgamel

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالخميس مارس 25, 2010 9:08 pm

عندك حق يا سودو والله ويريتنى اعرف اعمل زيك كدا انا بقى مش بعرف اعمل كدا نهائى انا ممكن اجى على نفسى عشان اريح شخص عزيز على وكدا
يالا مش مهم بس عندك حق فى كلامك والله
sodo
عضو جديد
عضو جديد
sodo

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالجمعة مارس 26, 2010 2:24 am

looooooooool lazm ya gmal t3rf t3ml keda w 2ela b2a kol ma nngr7 men 7ad 3ady hsam7 w n3dy l2 tb3an lazm na5od mwkf m3 kol 7ad bn2blo fe 7ytna w bygr7na enta bs m7tak t2wy 2lbak bs shwya w t3rf tst3'na 3an el nas 3ady Very Happy Very Happy
بطوطه 22
مشرفه قسم
مشرفه قسم
بطوطه 22

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالجمعة مارس 26, 2010 4:56 pm

موضوع اكتر من رائع يامحمد
بجد عامل مجهود حلو اوى وتسلم ايدك

بس ممكن تسمحلى وتسمحولى كلكم اتصرف تصرف تانى غير الموجودين فالموضوع وعاوزة رايكم
علشان اعرف انا صح ولا غلط

انا الاول هروح اساله واسمعه علشانن الحب مينفعش يروح بسهوله كدة
وعمر الانسان اللى انا حبيته ووثقت فيه ماهيعمل كدة ممكن اكون فاهمه غلط او فعلا تكون الخيانه حصلت ساعتها لما اسمعه واسمع اسبابه اخد حذرى بعد كدة واتلعم ان مش اصدق حد بسهوله بعد كدة

يعنى من الاخر هبقا مهتمه اعرف سبب الخيانه دا عيب فيه هوة ولا فيا انا
محدش فينا ملاك

ولو خاين فعلا يبقا ميلزمنيش ومش هعيط لانى مخسرتش غير حد خاين مالوش لازمه
وهسيبله هوة بقا العياط لما ربنا ياخدلى حقى
دوشتكم معلش

تحياتى
reco2010
عضو مميز
عضو مميز
reco2010

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالجمعة مارس 26, 2010 6:51 pm

بطوطه لا تعليق
elgamel
عضو فضى
عضو فضى
elgamel

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالجمعة مارس 26, 2010 7:00 pm

بجد يا بطوطة مش عارف ارد عليكى اقول ايه بس بجد الخيانه دى شئ صعب اوى بجد وبالذات لما يكون من حد كنتى واثقة فى اوى ومتعلقه بى جدا
ويا سودو بجد انا مش بعرف اخد موقف وعارفه حتى انا حصلى موقف كدا موخرا فين وفين لما عرفت اخدت منه موقف وبعد ايه لما ذليت نفسى كتير اوى لحد غلطت وندمت انى عرفته بس مشمه ربنا يوفق كل واحد وخلاص بقى
sodo
عضو جديد
عضو جديد
sodo

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالجمعة مارس 26, 2010 10:20 pm

haaaaaay ya btota ana bs lya t3ly2 3la klamk ya moon aked tb3an msh men awel ma ashofo wa2f m3 w7da w byklmha h2olo sbny w bta3 Very Happy aked l2 aked htklm m3ah w hfham meno w ana isa msh nwya a3ml ay haga t5leh aw tdelo forsa eno ybos bara y3ny bm3na as7 msh h2sar fe ay haga h3ml kol haga Very Happy w2tha b2a lw mktn3tsh aked hb3ad w hsebo mhama kan y3ny ana msh m2sra w kman 5any lakn lw m2sra aked hsm7o 3shan aked hkon goz2 men 3'lto da ana ely 2deto forsa le 5into de Very Happy Very Happy
sodo
عضو جديد
عضو جديد
sodo

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالجمعة مارس 26, 2010 10:28 pm

mainf3sh ya gmal lazm ta5od mwkf fe 7yatk w enta kman lesa yama htt3alm bs ahm haga lazm t3rfha en mfesh had 3ndak ahm men nfsak wla tygy 3la nfsak 3shan 5atr ay 7ad w ely ydos 3lia fe dhya wla ylzmny Very Happy
life lover
عضو فعال
عضو فعال
life lover

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالجمعة مارس 26, 2010 11:44 pm

السلام عليكم
على فكرة يا محمد بجد الموضوع جميل جدا ومن غير مجاملات ولا حاجة
وكلام بطوطة وسودو بيكملو بعض وعلى فكرة آرائهم عجبانى جدا
بس بجد يا جماعة الخيانة مش مقتصرة بس على ان واحدة بتحب واحد
وتكتشف مثلا انه بيبص لواحدة تانية أو العكس بالنسبة للولاد
فى انواع من الخيانة بتبقى اكبر من كده بكتير يعنى مثلا لو اتنين المفروض
انهم بيحبو بعض وحصلت بينهم مشاكل مثلا زى اى اتنين فى الدنيا
تلاقى واحد منهم بيتخلى عن الحب ده كده بكل سهولة ويقول
للطرف التانى : (معلش غصب عنى انت اللى اضطرتنى لكده )
وتخيلو لو ده حصل بين اتين متزوجين مش مجرد ارتباط عادى!!!!
معلش يا جماعة طولت عليكو
أتمنى تقبلونى صديقة ليكو
sodo
عضو جديد
عضو جديد
sodo

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالسبت مارس 27, 2010 12:14 am

aked tb3an ya life lover 2o5t lena kman Very Happy h2olk brdo nfs el klam ely 2oltlo llgmal ana shifa en lw 7ad mst7mlsh el tany w 5ano w 2al mobrerat msh mntkya taib hwa mylzmnesh bosy ya moon ahm haga ben ay 2tnen fe el donia de men weght nzry tb3an (el27tram - el 2htmam - el seka)lw fe haga men de 2let 1%yb2a fe moshkla a3tked ked Very Happy Very Happy
truelove.a
عضو فعال
عضو فعال
truelove.a

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالسبت مارس 27, 2010 1:23 am

انا برده كنت عاوزه اقولك يا سودو ان مينفعش تعيطي حتى لو على نفسك لان انتي المفروض فالوقت ده تحمدي ربنا انك اكتشفتي الانسان ده فالوقت ده بدل متستمري وتكتشفي خيانته برده بس فوقت متاخر عن كده وتحزني على نفسك اكتر من كده
life lover
عضو فعال
عضو فعال
life lover

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالسبت مارس 27, 2010 1:35 am

السلام عليكم
ميرسي يا سودو على ترحيبك بيا وبجد كلامك صح جدا وانا كمان كنت عايزة اقول انا اللى اهم من الحب هو الاحترام والثقة المتبادلة بين الطرفين زى ما قلتى ولازم اللى نثق فيه ده يكون عارف بجد يعنى ايه ثقة بجد مش من اول مشكلة تحصل تلاقى واحد فيهم طلع كل الاسرار الى بينهم مهما كانت درجة خصوصيتها
وانا فعلا اتعرضت لده وكانت فترة صعبة عليا جدا لانها جت من اقرب حد
ليا واخر حد كنت اتوقع انه يعمل كده
sodo
عضو جديد
عضو جديد
sodo

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالسبت مارس 27, 2010 1:51 am

m3lsh b2a ya ture love asly 7sasa 7bten w msh bst7ml ashof nfsy fe mwkf keda w aked rbna msh bydy 7ad nito kwisa 7ad w7sh bs men da aslan ely y2dar y5ony da 5teby 7biby msh 3arf yshof 7ad 3'ery hy5ony aked l2 tb3an Very Happy Very Happy tb3an enty 2o5ty ya life love w ana mbsota eny 2t3rft 3aleky Very Happy Very Happy w rbna y7mena ya rab men ay shar
elgamel
عضو فضى
عضو فضى
elgamel

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالسبت مارس 27, 2010 2:36 am

يارب يحميكوا يارب ويصونكوا من اى شر ويبعد عنكوا اى حد يحاول يضركوا
sodo
عضو جديد
عضو جديد
sodo

سؤال عن الخيانه Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال عن الخيانه   سؤال عن الخيانه Icon_minitimeالسبت مارس 27, 2010 4:28 am

merci 3la eh ya life lover bs h2olk 3la haga ya 7bibty ay ser ben ay 2tnen msh bykon ser w lazm tkono mtf2en 3la da men el awel l2n ay traf 3 byd5ol ben ay 2tnen el mwdo3 byboz 7ta lw msh fe nito eno ybwz el mwdo3 w b3den y7bibty da bykon 7sab el 2tfa2 y3ny enty bt2oly blash t3ml keda w hwa by2olk blash t3mly keda w fe haga bgd ana moktn3a beha (t3rf folan a3rfo 3sharto l2 yb2a mt3rfosh) lazm t7rsy men el nas shwya w diman 7oty en da mmomkn y5on 3shan mttsdmesh Very Happy Very Happy

سؤال عن الخيانه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الخيانه
» سؤال سهل .... وجوايزة كتيرة ..
» سؤال محتاج واحد عبقرى
» سؤال رخم ( عايز اعصاب هاديه )
» 22 سؤال من قسيس لمسلم وسؤال واحد فقط من المسلم