منتدي شباب المنصوره


منتدي شباب المنصوره


 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 مجزرة سفينة مرمرة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 

هل نسكت ع هذا العدوان ام نستمر ؟ وهل ستساعدنا ؟
1-نعم
0%
 0% [ 0 ]
2-لا
0%
 0% [ 0 ]
3-توقف فورا
0%
 0% [ 0 ]
4-الاستمرار بشده
0%
 0% [ 0 ]
5-اشجع
50%
 50% [ 1 ]
6-ارحب
0%
 0% [ 0 ]
7-يستمر ؛ ولكن لن اساعد
0%
 0% [ 0 ]
8-بالتاكيد
50%
 50% [ 1 ]
مجموع عدد الأصوات : 2
 

كاتب الموضوعرسالة
shahd elmasry
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 13
تاريخ التسجيل : 01/06/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: مجزرة سفينة مرمرة   الثلاثاء يونيو 01, 2010 11:20 pm

استمرارا لسياسة الغطرسة والتكبر يتحدى الكيان الصهيونى الغاشم العالم بأكمله ضاربا بالاعراف والقوانين والمواثيق

الدولية عرض الحائط حينما يفتك بقافلة الاغاثة الانسانية التى انطلقت من تركيا وعلى متنها بضائع وادوية وعربات

للمعاقين برفقة برلمانيين ونشطاء من اكثر من 55 دولة تجمعهم قيمة انسانية واحدة هى فك الحصار عن مليون ونصف

المليون من الابرياء داخل قطاع غزة مما أسفر عن استشهاد اكثر من 15 ناشطا من دول مختلفة واعتقال البقية واقتياد

السفن الى احدى موانئ الكيان الصهيونى ليضيف حلقة جديدة الى سلسلة جرائمه وانتهاكاته المعادية للانسانية ليستكمل

الصهاينة تاريخهم العدوانى الحافل بقتل الانبياء والرسل والشيوخ والاطفال والنساء

لذلك ندعو كل شعوب العالم كافة الى الاستنفار والضغط على الانظمة لاتخاذ مواقف حاسمة

تجاه ممارسات الكيان الصهيونى ووقف التعامل الدبلوماسى والتجارى وكافة اشكال التطبيع مع هذا الكيان الاجرامى كما

ندعو السلطة الفلسطينية فى الضفة الى وقف المفاوضات المباشرة وغير المباشرة مع الكيان المزعوم

وندعو حكومات دول العالم المختلفة بالدفاع عن حقوق الشعب المحاصر واتخاذ موقف ايجابى

وعاجل تجاه هذه الجريمة والضغط لمحاكمة المسؤلين من حكومة الكيان الصهيونى على جريمة ارتكبت فى حق 750

ناشط اعزل لم يخالفوا القانون الدولى فى اعلان تضامنهم السلمى مع شعب محاصر

ارجوكم ساعدونا مش لازم نسكت العالم كله بيتحرك واحنا لازم يوصل صوتنا للكل احنا اقوياء

واقوياء اوى اوى ومش هيقدروا علينا اتحركوا وانشروا

لازم منوقفش مكتوفى الايدى اتحركوا ع الايميلات والفيس بوك وعلى اليوتيوب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور عيني
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: حراااااااااااااااااااااااااام والله   الخميس يونيو 03, 2010 8:43 pm

بجد حرااااااام اللي بيعملوه ده دول فعلا اللي ينطبق عليهم المثل مبيرحموش ولا يسيبوا رحمة ربنا تنزل والحكومات العربية متملكش غير انها تشجب وتندد ما هو دة اللي فالحين فية Crying or Very sad Crying or Very sad
بجد الشعب العربي كله نفسه يعمل حاجة بس ايه العمل ومفيش حد بيسمع
*88 *88 *88 *88 *88 *88
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shahd elmasry
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 13
تاريخ التسجيل : 01/06/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مجزرة سفينة مرمرة   الإثنين يونيو 07, 2010 8:10 pm

فعلا عندك حق الحكومة مش فالحة غير ف كده بس احنا برضه لازم نعمل اللى نقدر عليه عشان يعرفوا مقدارهم كويس لان دول همج وف نفس الوقت جبناء جدا يبقى لازم نمسك نقطة الضعف ديه ونعمل اللى بوسعنا

وشكرا ع مشاركتك معايا ياجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مجزرة سفينة مرمرة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي شباب المنصوره :: المنتدي العام :: كلام بجد-
انتقل الى: