منتدي شباب المنصوره
كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم - صفحة 2 110
منتدي شباب المنصوره
كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم - صفحة 2 110
منتدي شباب المنصوره
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي شباب المنصوره

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم

اماني
جوهرة القصر 1
sara saso
hazem
khaledelkamash
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
elgamel
عضو فضى
عضو فضى
elgamel

كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم   كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين فبراير 22, 2010 10:34 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ماشى يا حازم ربنا يا سيدى يقدرك انك تجيب دستة عيال
وتمشى تشحت بيهم بقى بعد كدة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
hazem
عضو برونزى
عضو برونزى
hazem

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم   كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 12:01 pm

cheers cheers cheers cheers cheers cheers
elgamel
عضو فضى
عضو فضى
elgamel

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم   كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 3:09 pm

ازيك يا حازم النهاردة
1/لو جالك دعوة للخارج ممكن تروح فين ؟؟ ومع مين؟؟
2/لو ممكن تاخد معاك ممثلة فى الرحلة تاخد مين ؟؟ ولية؟؟
3/اية اكتر حاجة ممكن تتضايقك من شخص قريب منك؟؟
4/لو ابنك جالك فى مرة وقلك انة بيحب واحدة زميلتة تتصرف ؟؟ اوبنتك جات قالتلك كدة تتصر ازاى بردة؟؟
5/ مين اغلى شخص عليك فى حياتك؟؟ولو راح منك ممكن تعمل اية؟؟
hazem
عضو برونزى
عضو برونزى
hazem

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم   كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 3:36 am

س/1/لو جالك دعوة للخارج ممكن تروح فين ؟؟ ومع مين؟؟
الاجابه:
امممممممممم انا نفسى اروح باريس..مع حبيبتى او صديقى
.....................................................................................
س/2/لو ممكن تاخد معاك ممثلة فى الرحلة تاخد مين ؟؟ ولية؟؟
الاجابه:
ههههههههههههههههههههههه
Embarassed Embarassed Embarassed
اخد الممثله اللبنانيه نور..عشان هى تمثيلها حلو بقا cheers cheers
.....................................................................................
س/3/اية اكتر حاجة ممكن تتضايقك من شخص قريب منك؟؟
الاجابه:
عدم الصراحه والكذب والاستعباط والغباءوالنفسنه
..................................................................................
س/4/لو ابنك جالك فى مرة وقلك انة بيحب واحدة زميلتة تتصرف ؟؟ اوبنتك جات قالتلك كدة تتصر ازاى بردة؟؟
الاجابه:
ههههههههههههههههههههه لو ابنى هاخده جوزين اقلام ههههههههههههههههههههه
لا طبعا لو ابنى هحتضنه ومش هضربه هعامله وهعرف اتفاهم واتصرف معاه
انما لو بنتى Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
هخلى امها تتصرف معاها عشان لو اكلمت معاها ممكن اموتها
..................................................................................
س/5 /مين اغلى شخص عليك فى حياتك؟؟ولو راح منك ممكن تعمل اية؟؟
الاجابه:
انا بالنسبه ليا مفيش لسه حد ممكن ازعل عليه لو راح منى معادا صحابى طبعا ولو راح منى امممممممممممممممم مش عارف بقا
reco2010
عضو مميز
عضو مميز
reco2010

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم   كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 10:25 pm

ازيك يا حازم معلش اتاخرت فى الاسئله لان اكيد محمد قالك ان الكمبيوتر خسران
احب اقول لك فى الاول ان انا انت برج واحد وهو الدلو يعنى الناس الجامده ولا ايه هههههههههههههه طبعا اصحابى سئلوك كل الاسئله اللىنفسى اسئلها بس انا عوزه اشوف رايك فى شويه حاجات بصفتى قسم عبرى ههههههههههههههههههههههههههههه
1)ليه ياحازم انت مرشح البردعى كل الترشيح ده؟ده مش معناه انى موافقه على الرئيس مبارك ولا البردعى ولا زويل ياحازم احب اقولك ان بالنسبه للبردعى وزيل الناس دى عايشين
حياه ملينه رفاهيه عاوز تقنعنى ان هما يقدروا يحسوا بالمصرى الغلبان اللى كل همه فى الدنيا لقمه عيش انت بتحلم ياحازم ولا مبارك احنا محتاجين روح جديد ملينه شبابه خرجه من

ريف مصر عايشه زينا علشان تحس باللى بقولك عليه مثلا السادات عاوزين راجل زيه
2)انا كمان مش متفقه معاك فى ان الصحافه لازم لها اشياء تحدد من حريتها لان ده كمان ضد الديمقراطيه اللى احنا بندافع عنها لازم نقول راينا بصراحه .وعموما ياحازم انا بشكرك وبتوقع انك فى يوم من الايام هتكون سياسى ناجح وتاحتمال تكون فى منصب مهم جدا جدا..
hazem
عضو برونزى
عضو برونزى
hazem

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم   كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 9:09 am

ازيك يا ريكو انا تمام الحمد لله وطبعا برج الدلو هو اجمد برج مش عشان البرج ذاته لا عشان احنا من البرج ده cheers cheers cheers cheers
........................................................................................

س1/1)ليه ياحازم انت مرشح البردعى كل الترشيح ده؟ده مش معناه انى موافقه على الرئيس مبارك ولا البردعى ولا زويل ياحازم احب اقولك ان بالنسبه للبردعى وزيل الناس دى عايشين
حياه ملينه رفاهيه عاوز تقنعنى ان هما يقدروا يحسوا بالمصرى الغلبان اللى كل همه فى الدنيا لقمه عيش انت بتحلم ياحازم ولا مبارك احنا محتاجين روح جديد ملينه شبابه خرجه من

ريف مصر عايشه زينا علشان تحس باللى بقولك عليه مثلا السادات عاوزين راجل زيه.

الاجابه:
اولا بشكرك يا ريكو على السؤال الرائع دا لان انا بحترم كل من يخاف على بلده يسعى انها تبقا افضل ..احترم كل من يحارب الفساد والجهل والرجعيه اشكرك كثيرا....
بالنسبه للشق الاول من السؤال..ليه ياحازم انت مرشح البردعى كل الترشيح ده؟
الاجابه باختصار شديد انى هتكلم الاول عن من هو البرادعى:
اولا هو خريج كليه الحقوق
التحق بالسلك الدبلوماسى
وعمل كمساعد وزير الخارجيه المصرى فى وزاره عاطف صدقى فى عهد الرئيس السادات
وقدم استقالته بعد ذلك وسافر فبعثه للامم المتحده واخذ دكتورات عديده فى السياسه والقانون الدولى وحصد العديد من الجوائز اشهرها نوبل وقلاده النيل...اذا هو رجل سياسى قانونى بارع استطاع ان يصل الى منصب دولى وهو الوكاله الدوليه للطاقه الذريه
عارض بشده دخول امريكا وغزوها للعراق..وعارض فكره ضرب ايران لتخصيبها لليورانيوم....
البرادعى يشهد له بالكفاءه والاخلاص للوطن ... على المستوى الشخصى يحظى بالتاييد من كل تيارات المعارضه اخوان مسلمين وحركات كفايه و6 ابريل وغيرها....
هل البرادعى يصلح لكونه رئيسا لمصر؟؟؟؟؟؟؟
بالطبع يصلح لانه راجل سياسى كان له احتكاكات دوليه كثيره وشخصيه مرموقه ومخلصه واقولها مره ثانيه مخلصه ...
ثانيه انتى بتقولى ان احنا عاوزين واحد حاسس بينا !!!!!!!!!!!!!!!!
هل يشترط ان الى يحكمنا يكون عاش وسطنا ؟؟؟؟؟
لا طبعا ... مهياش قاعده حتميه ممكن جدا تلاقى واحد عاش بره مصر واكثر اخلاصا ووفاء من الى عيشين جوه مصر.............
وبعدين يا ريكو فى ظل الظروف الى احنا فيها لازم الى يدخل الانتخابات يكون قوى يعنى ايه قوى...اظن انتى فاكره النظام عمل ايه فى ايمن نور ؟؟
عشان يكون عبره لمن لا يعتبر........
انما سر خوف الحكومه من البرادعى انه معاه حصانه دوليه ... يعنى ايه حصانه دوليه ؟؟؟؟؟
يعنى محدش يقدر يعمل معاه حاجه محدش يقدر يحقق معاه فى اى قضيه يرتكبها ...ولو حصل والنظام ارتكب ضده اى حماقه ...فيه قوات دوليه هتحقق فالموضوع والدنيا هتتقلب..يبقا ايضا سر تمسكنا بالبرادعى قوه الدوليه الى هيا لازمه فالوقت الحالى عشان يقدر ينافس ظلم الحكومه والحزب الوطنى ..وبقول تانى الى يدخل الانتخبات لازم يكون قوى وكل الصفات دى متوفره فالبرادعى..........
ثم وبعدين الراجل قال انا هدفى الاول ليس الرئاسه ولكن التعديلات الدستوريه..يعنى يتيح للمستقلين الترشيح للانتخابات..وقال ان موضوع الرئاسه ده بتاع الشعب المصرى هما احرار فيه
يعنى الراجل مش بيسعى لكرسى او سلطه ولكن يسعى للاصلاح.
.......................
ننتقل لشق اخر من سؤالك..هل تعلمى ان البرادعى يملك سلطه مراقبه الانتخابات..بحكم منصبه السابق له الحق فى تشكيل لجنه لمراقبه الانتخابات طبقا لاتفاقيات مصر الدوليه ...
يعنى التزوير هيتمنع وهتبقا انتخبات حقيقيه.....
وبعدين فيه حاجه.....هوا ايه وظيفه الرئيس ؟؟؟
الحفاظ على البلد...عدم سرقتها .. تشكيل حكومه محترمه .. يفصل بين السلطات ..الاشراف على اعداد دستور جيد للبلاد.. وتهيئه المناخ الملائم للابتكار والتقدم...مش اكتر انما لو جيتى تتكلمى فى النواحى العلميه والاقتصاديه والصحيه فدى بيقوم بيها الوزراء ومجالس الوزراء والاستعانه بالعلماء المصرييم ومجهوداتهم بس مش اكتر ..
وزى مقال البرادعى اراهن على الشعب المصرى ... لان احنا فعلا شعب جدع جدا وبيتحمل الظروف الصعبه ولما بنتحط فظروف كويسه هنبقا دوله عظمه انشاء الله...
2)انا كمان مش متفقه معاك فى ان الصحافه لازم لها اشياء تحدد من حريتها لان ده كمان ضد الديمقراطيه اللى احنا بندافع عنها لازم نقول راينا بصراحه .وعموما ياحازم انا بشكرك وبتوقع انك فى يوم من الايام هتكون سياسى ناجح وتاحتمال تكون فى منصب مهم جدا جدا..
الاجابه:
يا ريكو..الديمقراطيه المفرطه غلط..ومفيش دوله فالعالم فيها ديمقراطيه مطلقه انما لازم تكون مقننه ..الفكره فى ايه ؟؟..ان فيه قوى دوليه او صهيونيه بمعنى اصح هدفها صناعه اعلام موجه لخدمه مصالحها ..زى مثلاجريده الشروق الجزائريه والى عملته بين المصريين والجزائر وحجم الحشد الى حصل بين البلدين...دى صوره من الديمقراطيه المفرطه واثارها السلبيه...ان مقولتش اننا نحد من الديمقراطيه والتعبير عن الراى..ولكن تكون مقننه....
اشكرك جدا على اسئلتك الرائعه وبجد كانت شيقه جدا وانا بحب النوع دا من الاسئله الى بيناقش قضايه معينه..هههههههههههههههههههه وبعدين منصب ايه الى انا امسكه !!!مش لما ابقى اخرج من الكليه دى الاول ...قولى يااااااااااااااااااااااارب
شكرا والى اللقاء فى الحلقات القادمه cheers cheers
نور2010
عضو مشارك
عضو مشارك
نور2010

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم   كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 1:53 pm

اذيك ياحازم طبعا انت منور معلش اتاخرت شويه بس واضح ان باقى الاعضاء عملوا اللى عليهم نبدا الاسئله
1-ايه اكتر موقف محرج حصلك فى الجامعه؟
2-ايه رايك فى صفة الخجل هى ميزه ولا عيب وامتى تبقى عيب؟
3-انت مع مبدا ان مايش كرامه فى الحب ولا مبدا اليسا ان اللى يتهاون فى جرح كرامته مره يستاهل انه يتجرح ميت مره فيها؟
4-ايه رايك فى مبدا ان الراجل المفروض ميعيطش ؟وياترى دموعك سهل حديشوفها ولا لا؟
5ولو ماكونتش مصري كنت تتمنى تكون من اى بلد؟؟؟
6قدامك 3 طرق طريق بيودي جنينه جميله وطريق بيودي لدنيا ظالمه وطريق بيودي النار ابعت ف كل طريق عضو ؟
7ايه رايك ما يحدث فى الساحه العربيه دلوقتي ؟
8 لو طلعلك الفانوس السحرى والعفريت هيحققلك 3 أمنيات هيكونو ايه؟
9تتوقع هتتجوز وانت عندك كام سنة كدة؟
10وزير شايفا قايم بواجبة علي أكمل وجة؟
11 وزارة شايفا لازم تأسيسها؟
12 أية البلد الي عايز بلدك تبقي زيها؟
13 أية رأيك في شباب اليومين دول؟
14لو طلبوا منك تروح تحارب في فلسطين هتعمل أية ؟
15-قول كلمه واحده تعبر عن الولاد اللى بتتسلى بالبنات والبنات الى بترتبط بواحد وتسيبه مجرد وصول العريس الجاهز؟
ياريت مكنش طولت عليك اوى بس انت رايك بيعجبنى ويارب يوفقك وتحقق احلامك cheers cheers cheers cheers cheers king rendeer
mohamed almorsy
مشرف قسم
مشرف قسم
mohamed almorsy

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم   كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 3:56 pm

1- لو معاك ثلاث رصاصات تقتل مين
2- مين اكتر عضو بيفهمك
3- مين العضو او العضوه الي بتحب تتكلم معاه
4-ادي نسبه ليك في الحجات دي
الكرامه
الخوف
الكراهيه
الحب
الكسوف
كفايا كده يازوما معلش مبعرفش اسال كتير
لاني عارف عنك كل حاجه اصلا cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
hazem
عضو برونزى
عضو برونزى
hazem

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم   كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 4:14 pm

شكرا ليكى يا نور .. ولا يهمك .. وشكرا عشان انتى بتستجوبينى فكرسى الاعتراف مرحبا بكى cheers cheers cheers
س1/ايه اكتر موقف محرج حصلك فى الجامعه؟
الاجابه:
ج1-امممممممممممم اكثر موقف .... مش عارف بجد بس اكيد انا حصلى مواقف محرجه يعنى ..اصل انا مره قابلت بنت خالتى وهى جات سملت عليه وانا مكنتش متعود عليها بس انا اتحرجت ساعتها Crying or Very sad
س2/ايه رايك فى صفة الخجل هى ميزه ولا عيب وامتى تبقى عيب؟
الاجابه:
ج2-وحححححححححححححححشه اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى
والله مش عارف بس هى بتخلى منظر الواحد وحش لما يتخجل كدا ادام الناس بجد بيبقا احساس وحش واساسا انا مبحبش حد يشوفنى فموقف زى ده Crying or Very sad
انا شايف انها عيب ووحشه لانها بتخلى الواحد مش زى الناس كده.....انا شايف انها ميزه بس بقدر معيا انما لما بتزيد بتبقا وححححححححححححشه بجد...
...............................................................................
س3/انت مع مبدا ان مايش كرامه فى الحب ولا مبدا اليسا ان اللى يتهاون فى جرح كرامته مره يستاهل انه يتجرح ميت مره فيها؟
الاجابه:
اولا مفيش تعارض بين الحب والكرامه لان الى بيحب انسان بيحافظ عليه وعمره مبيقرب لكرامته وكون انى جرحت كرامت الى انا بحبها يبقا كانى عملت كدا فكرامتى
لان كرامتها من كرامتى اصلا...وطبعا لا تهاون فى الكرامه لاى سبب من الاسباب
كرامتى فوق الجميع...واللى يتهاون فى جرح كرامته مره يستاهل انه يتجرح مليون مره فيها
س4/ايه رايك فى مبدا ان الراجل المفروض ميعيطش ؟وياترى دموعك سهل حديشوفها ولا لا؟
الاجابه:
لا عادى يعنى هو الراجل دا مش بنى ادم برضه!!..اكيد الوحد بتيجى عليه مواقف وممكن يدمع فيها بس مش يعيط زى البنات...لا طبعا مش سهل حد يشوفها لانى مبحبش حد يشوفنى كدا وكل الناس كده عموما يوم لما بحب اعيط يبقا بالليل وانا نايم ومش بعيط بدمع بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
س5/ولو ماكونتش مصري كنت تتمنى تكون من اى بلد؟؟؟
الاجابه:
لو مكنتش مصرى كنت هسافر مصر وافضل قاعد فيها لحد لما اخد الجنسيه المصريه
وانا مش هجاوب على السؤال ده ومنيش عاوز بلد غير بلدى.........
س6/قدامك 3 طرق طريق بيودي جنينه جميله وطريق بيودي لدنيا ظالمه وطريق بيودي النار ابعت ف كل طريق عضو ؟
الاجابه:
هههههههههههههههههههههههههههههههههاهاهاااااااااااااااااااااااااااااااى.............
الى يودى الجنه..محمد المرسى
الى يودى لدنيا ظالمه.. احمد الجمل
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
الى يودى النار..العضوه امانى
Very Happy Very Happy Very Happy
س7/ايه رايك ما يحدث فى الساحه العربيه دلوقتي ؟
الاجابه:
تفكك عربى وتدخللات اجنبيه...ولمن المؤسف ما يحدث على الساحه الان............
ومفيش بلد هتقوملها قومه فالعرب الا بالاتحاد..يهنقوم كلنا مع بعض يا هنفضل متخلفين...
س8/لو طلعلك الفانوس السحرى والعفريت هيحققلك 3 أمنيات هيكونو ايه؟
الاجابه:
الاولى..ان حال بلدى يتصلح ومصر تبقى قوه عظمى ويبقا عندها جيش عظيم..
الثانيه..انى اخلص الكليه بتاعتى واشتغل فمنصب حلو ويبقا معايه فلوس مش كير يعنى بس ابقا مستور وخلاص..
الثالثه..انى اجوز واحده حلوه اكون بحبها وتكون هاديه وطيبه وحساسه واخلف منها اطفال..
س9/تتوقع هتتجوز وانت عندك كام سنة كدة؟
الاجابه:
طبقا لاحوالى العائليه المدايه فيعتبر انا الى هجوز نفسى تقريبا يعنى انا الى هبنى نفسى ودا طبعا صعب التكهن ببه لانه متوقف على مستقبلى العملى هخرج بتقدير كام هشتغل ايه وكده..بس بجد انا نفسى اتجوز وانا قبل ال 23 يااااااااااا رب بس ازاى بس مفيش حاجه بعيده عن ربنا cheers
س10/وزير شايفا قايم بواجبة علي أكمل وجة؟
الاجابه:
اقولك على حاجه فحكومتنا دى او اى منصب حساس لو كنتى صالحه يبقا مش هتستمرى لو فاسده يبقا هتفضلى على كرسيكى...افضل وزير.. وزير الخارجيه ابو الغيط ووزيره القوى العامله عائشه عبد الهادى....
س11/وزارة شايفا لازم تأسيسها؟
الاجابه:
الوزارات الموجوده كافيه جدا بس هى بس تقوم بدورها ومش هنحتاج اى وزاره اخرى. اتمنى عموما انشاء وزاره المستقبل .. تضم علماء ومفكرين وادباء مصر ودكاتره الجامعه والقيادات الحربيه لصياغه مستقبل مصر وتداعياته
س12/أية البلد الي عايز بلدك تبقي زيها؟
الاجابه:
مفيش اى بلد عاوز بلدى تبقا زيها لان الصوره الى نفسى فيها لسه ملقيتهاش فى اى دوله..
س13/أية رأيك في شباب اليومين دول؟
الاجابه:
شباب فكسانه معندهاش ضمير ولا امل ولا احساس وملهومش لازمه فالدنيا..
س14/لو طلبوا منك تروح تحارب في فلسطين هتعمل أية ؟
الاجابه:
اروح يسلاااااااااااااااااام انا انتظر هذا اليوم بس طبعا ميكونش على سبيل تمرد الدوله يعنى مش اروح زى الارهابى كدا واتسلل الحدود واجيب لبلدى مشاكل...لا يكون تحت اشراف الدوله ويكون معايه السلاح الكافى انا ولا عاوز دبابه ولا طياره
انا عاوز رشاش وار بى جى على كتفى وبارك الله فيما رزق واتمنى الشهاده فسبيل الله ............
س15/قول كلمه واحده تعبر عن الولاد اللى بتتسلى بالبنات والبنات الى بترتبط بواحد وتسيبه مجرد وصول العريس الجاهز؟
الاجابه:
يبن ادم افعل ما شئت كما دين تدان ولو بعد حين
الطيبون للطيبات والخبيثون للخبيثات..
..............................................................................
شكرا ليكى بجد اسئلتك رائعه وانتظر المزيد منك ومن جميع الناس الى فالمنتدى سلااااام...
hazem
عضو برونزى
عضو برونزى
hazem

مُساهمةموضوع: رد: كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم   كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس فبراير 25, 2010 4:20 pm

مرسى حبيبى cheers cheers cheers
س1/لو معاك ثلاث رصاصات تقتل مين؟
الاجابه: حسنى وجمال واحمد عز
س2/مين اكتر عضو بيفهمك؟
الاجابه: مفيش غيرك والله يا مرسى
س3/مين العضو او العضوه الي بتحب تتكلم معاه؟
الاجابه: Embarassed Embarassed Embarassed
اممممممممم انتا و خالد وساره وفطوطه cheers cheers cheers
س4/ادي نسبه ليك في الحجات دي
الكرامه..100%
الخوف..20%
الكراهيه..2 %
الحب..200%
الكسوف 90%

كرسي الإعتراف مع: العضو المتميز حازم
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» كل سنة وانت طيب يا حازم (hazem)
» كرسي الاعتراف مع خالد
» كرسي الاعتراف مع المرسي
» كرسي الاعتراف مع الجوهره
» كرسي الاعتراف عاد من جديد مع الجمل